Compaq introduceert nieuwe switching-producten

Datum nieuwsfeit: 30-03-1999

Nieuwe producten verdubbelen backbone-capaciteit, voorzien in WAN-ondersteuning en bieden betere Gigabit Ethernet-oplossingen Compaq introduceert nieuwe, krachtige switching-producten Gouda, 30 maart 1999 - Compaq Computer maakt bekend dat zij haar reeks van Gigabit Ethernet-producten aanzienlijk heeft uitgebreid. Het betreft nieuwe leden van de populaire GIGAswitch/Router-, SW5400- en VNswitch-productreeksen. Ook introduceert Compaq een aantal nieuwe
10/100Mb/sec hubs, waarmee het voor klanten gemakkelijker wordt om de beschikbare bandbreedte te vergroten, zodra dat nodig is.

Compaq heeft de capaciteit en de doorvoersnelheid verdubbeld van de GIGAswitch/Router, haar multi-layer Gigabit Ethernet backbone switch. Deze biedt het prestatieniveau en de capaciteit die nodig zijn om ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen