Congres: 'Videoconferencing '99, the real benefits!'

Datum nieuwsfeit: 30-03-1999

30 MAART
VIDEOCONFERENCING '99: THE REAL BENEFITS!

Lokatie: Nationaal Sportcentrum Papendal te Arnhem Prijs: ƒ 995,- ex. btw, iedere 2e en volgende deelnemer ƒ 695,-

A A N K O N D I G I N G

Den Bosch, februari 1999

DE ACTUELE MOGELIJKHEDEN EN VOORDELEN VAN VIDEOCONFERENCING VOOR ORGANISATIES.

Op 30 maart organiseert InfoCare het congres VIDEOCONFERENCING '99. THE REAL BENEFITS! op het Nationaal Sportcentrum Papendal te Arnhem. Het congres biedt een overzicht van de voordelen en mogelijkheden van videoconferencing in organisaties.

Dankzij nieuwe technologie, standaardisatie en het toenemende gebruiksgemak worden de voorwaarden voor de grootschalige introductie van videoconferencing steeds gunstiger en komen er steeds meer toepassingen beschikbaar. Vooral de combinatie van visuele communicatie met data- en applicationsharing maakt videoconferencing tot een uitstekend instrument voor samenwerking op afstand. Hoge verwachtingen zijn er ook ten aanzien van videoconferencing als onderdeel van helpdeskactiviteiten of verkoopondersteuning richting consument. Alle mogelijkheden worden op het congres uitgebreid behandeld, waarbij zowel gekeken wordt naar de benodigde technische infrastructuur als naar de toepassing van videoconferencing in de praktijk.

De belangrijke spelers zijn vertegenwoordigd. Het congres 'Videoconferencing. The Real Benefits!' is een initiatief van InfoCare in samenwerking met FVC.COM, Go Telecom, GTI Vitel, KPN Telecom, Lucent Technologies en Telindus. Op het programma staan verschillende buitenlandse sprekers als Tim Duffy, Roger Huckerby, Craig Malloy, Karin Nielsen en Ralph Ungermann, die zich bij de toonaangevende fabrikanten met de ontwikkeling van videoconferencing bezighouden. Op de informatiemarkt zijn bovendien vrijwel alle bekende merken aanwezig, zodat de deelnemers op 30 maart een zeer compleet beeld krijgen van nieuwe trends en ontwikkelingen op het gebied van videoconferencing.

Doelgroep
Het programma is bedoeld voor ICT-managers, netwerkbeheerders, telecommanagers, facility managers, R&D managers en marketing- en communicatiemanagers in organisaties, die videoconferencing toepassen of dat overwegen te gaan doen.

Prijs en inschrijving
De deelnameprijs is ƒ 995,- (excl. BTW). Elke tweede -en volgende- deelnemer van een organisatie betaalt slechts ƒ 695,-. De kosten zijn inclusief koffie, lunch, aperitief en documentatiemap. Belangstellenden kunnen zich aanmelden door de antwoordkaart uit de brochure in te vullen en die per post of per fax naar InfoCare terug te sturen of door een bericht per e-mail te sturen naar: (infocare@wxs.nl)

Voor meer informatie en de brochure:
InfoCare BV, Postbus 3606, 5203 DP, Den Bosch Conference manager: drs. Theo Snijders
Telefoon 073-6488637 / 48 - Fax 073-6488640 - E-mail (infocare@wxs.nl)