Politiebericht Land van Cuijk

Datum nieuwsfeit: 31-03-1999

Dinsdag 30 Maart

TELEVISIETOESTEL GESTOLEN, CUIJK

Bij de politie is aangifte gedaan van diefstal van een kleurentelevisie vanuit een woning aan de Margrietstraat. Het is niet bekend op welke wijze men zich de toegang tot het pand heeft verschaft.

AUTOINBRAAK, OVERLOON

Op de Helderseweg is de afgelopen nacht ingebroken in een bedrijfsauto. Hiervan werd een ruit vernield waarna een aantal (elektrische) gereedschappen zijn ontvreemd. De totale waarde daarvan is niet bekend.

BEDRIJFSINBRAAK, SINT ANTONIS

In de nacht van maandag op dinsdag is ingebroken in een bedrijfspand aan de Bosweg. De dader(s) verschafte(n) zich de toegang door een toegangsdeur te forceren. Er is onder andere een computer met randapparatuur ontvreemd.

126 SNELHEIDSOVERTREDERS

De politie heeft dinsdag in totaal 126 automobilisten bekeurd die te hard reden. De eerste controle vond tussen 09.15 en 10.00 uur plaats op Liefkeshoek in Katwijk. Hier reden 13 van de 62 voertuigen te hard, van wie de snelste 70 km/u. Tussen 10.30 en 12.00 uur stond de radarapparatuur opgesteld op de Wanroyseweg in Mill. Hier reden 113 van de 508 auto's te hard. De snelste reed 98 km/u in plaats van 50 km/u. Alle overtreders staan op de foto.