Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

ABVAKABO beter bereikbaar

Datum nieuwsfeit: 01-04-1999
Vindplaats van dit bericht
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
Persbericht FNV

ABVAKABO beter bereikbaar

Deze maand zet ABVAKABO FNV de eerste stappen naar verbetering van de telefonische bereikbaarheid. Wie belt krijgt eerst een computer.

Vervolgens kan de beller kiezen tussen ledenadministratie, de receptioniste, of het nieuwe Bureau Ledenservice. Bij deze nieuwe dienst zitten ervaren stafmedewerkers. Zij weten meteen het juiste antwoord op uiteenlopende vragen of verwijzen door.

Ook de FNV vakcentrale werkt aan betere telefonische bereikbaarheid. Zo moet de nieuwe FNV Servicelijn op termijn het grootste deel van de binnenkomende vragen gaan opvangen.
31 maart 1999

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie