Introductie HR systeem PS enterprise van Rebus succesvol

Datum nieuwsfeit: 02-04-1999

Succes introductie HR systeem PS enterprise van Rebus Software

De introductie van het nieuwste HR systeem PS enterprise van Rebus Software (voorheen Peterborough Software) kent een ongekend succes. PS enterprise ontmoet veel positieve kritieken door de uitgebreide standaard functionaliteit, die aansluit op de ontwikkelingen van strategisch HRM in Nederland en het gebruik van de laatste Microsoft Client/Server technologie en Microsoft standaards. PS enterprise is hierdoor naadloos te integreren met onder andere Microsoft Office. De herkenbaarbaarheid en gebruiksgemak voor eindgebruikers van PSenterprise is hierdoor optimaal.

Grote organisaties als Vauxhall en JCB hebben inmiddels het belang onderkend van de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen