Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

KNVB heeft nieuw loket voor publieksvragen

Datum nieuwsfeit: 04-04-1999
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

04 Apr

De KNVB heeft een nieuw loket voor alle publieksvragen. In het nieuwe bondsbureau 'de Middenstip van Nederland' komen alle vragen, klachten en wensen op een centraal punt binnen. De afdeling publieksvoorlichting is zowel telefonisch, schriftelijk als per e-mail bereikbaar. In de toekomst zal daar ook een internet-site aan worden toegevoegd.

De vergroting van de toegankelijkheid van de KNVB heeft geleid tot een nieuw servicelijn: 0900-8075 (44 ct. per minuut). Via dit nummer ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie