Boek: Hoe krijg ik die baan? Ultieme sollicitatie-training

Datum nieuwsfeit: 07-04-1999

-Persbericht-

Utrecht, 7 april 1999

Voor iedereen die op zoek is naar een (nieuwe) baan is verschenen bij Kosmos-Z&K Uitgevers

Hoe krijg ik die baan?
De ultieme sollicitatie-training

Renée Maas

Solliciteren is een spannende bezigheid. Zeker voor nieuwkomers op de arbeidsmarkt. Steeds stelt een sollicitant zichzelf de vraag 'Doe ik het wel goed?'. Dat weet hij/zij pas als de baan aangeboden wordt. Of niet...

Speciaal voor deze nieuwkomers is verschenen bij Kosmos-Z&K Uitgevers Hoe krijg ik die baan? van Renée Maas. Zij beschrijft alle aspecten van het solliciteren. Hoe en waar je vacatures kunt vinden, hoe je een goede sollicitatiebrief schrijft en een juiste cv opstelt, hoe je je gedraagt tijdens een gesprek en welke wijze je salarisonderhandelingen voert. Het bijzondere daarbij is dat haar tips en aanwijzingen erop gericht zijn de sollicitant zo goed mogelijk te laten inspelen op de denkwereld van werkgevers. Een belangrijke voorwaarde voor een geslaagde sollicitatie!

Hoe krijg ik die baan? bevat vele voorbeelden van wat je niet óf juist wel moet doen, van foute en goede sollicitatiebrieven, van geslaagde sollicitatiegesprekken én een sollicitatietest. Met behulp van dit boek moet elke baan binnen handbereik kunnen komen!

Over de auteur:
Renée Maas heeft uitgebreide ervaring in het bedrijfsleven als hoofd personeelszaken. Momenteel is zij directeur van een adviesbureau voor sollicitanten.

ISBN 90 215 3288 3

192 pagina's

*24,90

-einde persbericht-