Pinnacle Systems kondigt Upgrade-Programma aan

Datum nieuwsfeit: 07-04-1999

Pinnacle Systems kondigt Upgrade-Programma aan

Huidige klanten kunnen nu eenvoudig upgraden naar DC30plus of DV300

Nijmegen, 6 april 1999 -- Pinnacle Systems kondigt vandaag een upgrade-programma aan waarmee haar huidige klanten eenvoudig kunnen upgraden van oudere modellen videobewerkingskaarten naar de producten miroVIDEO DC30plus en DV300.

"Dit programma biedt klanten een migratiepad naar ons populaire DC30plus-systeem voor videobewerking. Eigenaars van Pinnacle Systems miroVIDEO-videobewerkings-producten, kunnen nu voor een goede prijs upgraden naar de DC30 plus of de DV300", aldus André Klein, desktop product manager voor Pinnacle Systems.

De upgrade is nu direct beschikbaar voor klanten in Nederland en België en te bestellen via telefoonnummer: + 31 (0)411 619 991. Natuurlijk is de upgrade ook verkrijgbaar bij de reguliere Pinnacle Partners. Op www.pinnaclesys.com is een lijst van deze erkende dealers beschikbaar. De promotieprijs van de upgrade naar de DC30plus of de DV300 voor huidige klanten bedraagt HFL 1499,- incl. BTW en is geldig tot 30 juni 1999.

miroVIDEO DC30plus:

Het miroVIDEO DC30 plus video- en audiobewerkings-systeem met professionele studiokwaliteit biedt een snelle PCI-interface en video overlay. Bovendien beschikt men met de DC30Plus over full-screen (tot 768 x 576, 50 velden/sec.), full-motion video- en audio-opname, en bewerking met Motion-JPEG compressie in S-Video kwaliteit op videoband. Het product wordt geleverd inclusief een volledige versie van Adobe Premiere.

Video Editing met studiokwaliteit

* Complete non-lineaire post-productie video- en audiobewerking voor Windows 95/98 & NT

* Constante videogegevenssnelheid tot 7 MB/sec

* Snelle PCI busmaster-interface voor optimale videokwaliteit

* Tot 768 x 576, 50 velden/sec. video- en audio-opname en uitvoer met cd-kwaliteit.

* Inclusief volledige versie Adobe Premiere 5.1

miroVIDEO DV300:

Met miroVIDEO DV300 kan men digitale videogegevens scannen, opnemen, bewerken en op band zetten via een DV-camcorder en een PC. Het is een PCI busmastering-kaart die een IEEE 1394-verbinding met hoge snelheid vormt tussen een digitale videocamera of videorecorder en PC. De miroVIDEO DV300 maakt gebruik van SONY's CODEC-technologie, geoptimaliseerd voor kwaliteit en prestatie.

Totale DV-bewerking

* 100% compatibel met IEEE 1394

* DV-uitvoer in één stap, DV-opname zonder kwaliteitsverlies

* Bevat Adaptec SCSI-controller op kaart

* Bevat miroINSTANT Video, DVTools en Adobe Premiere 5.1

* Compatibel met Windows 95/98 en Windows NT.

Pinnacle Systems

Pinnacle Systems (NASDAQ:PCLE) is wereldwijd de leider op het gebied van digitale videobewerking, erkend door 5 Emmy Awards. Met wereldwijd meer dan 300 werknemers is Pinnacle Systems genoteerd in de Top 100 van de snelst groeiende bedrijven uit Silicon Valley. Via haar assortiment van miroVIDEO en Pinnacle producten kan zij beantwoorden aan elke soort behoefte (voor privé of voor professionele doeleinden) afhankelijk van budget en platform.

Voor meer informatie:

Pinnacle Systems B.V.