Six Rent A Car partner van KLM

Datum nieuwsfeit: 07-04-1999

SIXT RENT A CAR

Six Rent A Car partner van KLM begin 1 april 1999

Six Rent A Car, het autoverhuurbedrijf met de snelste groeipercentage in Europa, is partner geworden van Flying Dutchman, het loyaliteitsprogramma van KLM Royal Dutch Airlines. Het contract werd ondertekend door Mevrouw Regine Sixt, Executive Vice President Marketing & Sales van Six Rent A Car, en de heer Rene Hanssens, Manager Commercial Partners van KLM Loyalty Management.

Het programma biedt zijn 1,24 miljoen leden tot 300 Flying Dutchman points voor iedere kwalificeerde huur van auto's van Sixt en speciale tarieven. Voor de opening campagne van de samenwerking van KLM en Sixt Rent A Car zal een fantastische speciale promotion van start gaan. Tot eind juni 1999 zullen Flying Dutchman leden een credit van ongeloofelijke 1.500 FD points voor iedere huur van Sixt verkrijgen.

Sixt Rent A Car - Duitsland nummer 1 sinds 1994 - biedt zijn service tegenwoordig in 26 landen in geheel Europa en Israel inklusief alle grote luchthavens aan en zal spoedig vertegenwoordigd zijn in Noord- en Zuidamerika, Canada, Australie en Nieuw Zeeland. In Holland heeft Sixt huurstandplaatsen in Amsterdam, Almere, Venlo, Rotterdam en op Schiphol, en verdere huurstandplatsen moeten spoedig volgen.

Het sukses van Sixt baseerd op zijn zeer speciale service en op een exceptioneel nieuw en gevarieerd voertuigenpark dat van de meest vooraanstaande automobielfabrieken van Europa afkomt. De exclusieve Sixt CarExpress Service maakt het Sixt klanten mogelijk om voertuigen zonder formaliteiten en zonder in een rij te wachten aan de huurcounter te huren.
Met de Sixt CarExpress Card mag men ook de volautomatische CarExpress Terminals gebruiken die op de grote luchthavens in Europa geinstalleerd staan. Zonder bij de Sixt counter te stoppen laijgt men zijn huurcontract 24 uur per dag van het Sixt CarExpress Terminal en de autosleutel van de sleutel safe direkt bij de parking garage.

Sixt auto's kunnen worden gereserveerd overal in de wereld 24 uur per dag. Reserverings-centers bestaan in ieder land waar Sixt annwezig is. Bovendien vindt men Sixt reserverings centers overal in de wereld, bij voorbeeld in Argentinie, Singapore, Taiwan, India. Sixt auto's kunnen ook worden gereserveerd online via internet: www.sixt.com.

Contact Sixt Rent A Car:
Annette Vornhusen