Politiebericht Land van Cuijk

Datum nieuwsfeit: 08-04-1999

Donderdag 8 April

ONGEVAL MET LETSEL

In Beers op de Vianenstraat is woensdagmiddag bij een ongeval een 23-jarige vrouw uit Beers gewond geraakt. Zij reed in de richting van de Graafsedijk toen ze door onbekende oorzaak in de rechterberm terechtkwam. Ze kwam tegen een boom tot stilstand. De vrouw is licht gewond naar het ziekenhuis gebracht.

VERNIELING

Woensdagavond is een belpaneel aan de voorgevel van een woonflat aan de Ruyterstraat in Grave vernield en losgehaald. De hoogte van het schadebedrag is nog onbekend. Het paneel lag op grond.

AUTO'S GESTOLEN

In de nacht van woensdag op donderdag is vanaf de Burgemeester Thijssenstraat in Beers een grijze BMW cabriolet 325i gestolen met het kenteken PV-DL-92.

Vanaf het parkeerterrein aan de Loerangelsestraat in Boxmeer is donderdagochtend een groene Audi 80 Avant met het kenteken HG-HS-70 gestolen.

DIEFSTAL UIT BEDRIJF

In een bedrijf aan de Laagveld in Cuijk is in de nacht van woensdag op donderdag ingebroken. De inbreker(s) verschafte(n) zich toegang door een raam te forceren. In het pand is een drankenautomaat en een telefoonautomaat opengebroken en het geld eruitgehaald. De inbreker(s) nam(en) een geldbedrag mee van enkele honderden guldens.

In de nacht van woensdag op donderdag is ingebroken in een openbaar gebouw aan de Dominicanenstraat in Langenboom. Een deur werd geforceerd. Uit het pand is een bedrag van enkele honderden guldens gestolen.

WINKELDIEF AANGEHOUDEN

Donderdagochtend is in een winkel in de Steenstraat in Boxmeer een 49-jarige man uit Sambeek die ondergoed meenam ter waarde van fl. 14, 95 zonder te betalen. Hij kreeg een transactie van fl. 240,-.