IAB Webdance: party ter afsluiting Internet Advertising '99

Datum nieuwsfeit: 08-04-1999

Persberichten Amsterdam, 8 april 1999.

IAB Webdance: party ter afsluiting van Internet Advertising '99

Ter afsluiting van het congres Internet Advertising '99 organiseert NetEvents op 6 mei in opdracht van het Internet Advertising Bureau Nederland IAB Webdance. In het Escape Multimedia Theatre in Amsterdam zal om 21.30 uur de spetterende party losbarsten, met - naast het gebruikelijke 'hapje en drankje' - een stand-up comedian, een band en een DJ. Een goede gelegenheid om de dag nog eens door te spreken met andere aanwezigen of om even lekker te ontspannen.

Inschrijven Iedereen die geïnteresseerd is online advertising kan zich inschrijven voor IAB Webdance. Webdance wordt aangeboden door het Internet Advertising Bureau Nederland en is gratis voor IAB-leden. Niet-IAB-leden betalen 50 gulden toegang. Inschrijven kan op de website van Internet Advertising '99, www.internetadvertising.nl/, of telefonisch via NetEvents, tel. (020) 607 75 43.

Internet Advertising '99 Het congres Internet Advertising'99 gaat in op de toepassingen en praktische mogelijkheden van online adverteren en biedt de deelnemers een totaaloverzicht van oplossingen en ontwikkelingen op dit gebied. Aansluitend op het congres worden de Spin Awards uitgereikt, de erkende prijzen voor internet advertising. Uitgebreide informatie over het congres is vinden op de website: www.internetadvertising.nl

Internet Advertising Bureau Het IAB is een vereniging die zich wereldwijd inzet voor het adverteren op internet. De vereniging vertegenwoordigt meer dan 400 leden: exploitanten, adverteerders, media- en reclameburo's. Ook onderzoeksburo's, adviesorganisaties en bedrijven in gerelateerde branches participeren in het IAB.

NetEvents NetEvents positioneerde zich in het afgelopen jaar als de meest vooruitstrevende seminar- en opleidingsorganisatie voor de Nederlandse business-to-businessmarkt. De onderwerpen van de evenementen zijn altijd aan internet gerelateerd.

NetlinQ NetlinQ Groep Gerard Brandtstraat 26-28, 1054 JK Amsterdam Tel: +31 (0)20 607 75 00, Fax: +31 (0)20 607 75 01 Email: (info@netlinq.nl)