Wegwerkzaamheden in Apeldoorn

Datum nieuwsfeit: 09-04-1999

Persberichten naar overzicht

Diverse wegwerkzaamheden

De komende weken worden in verband met wegwerkzaamheden een aantal wegen tijdelijk afgesloten. Het gaat om de volgende wegen.

* Maandag 6 april 1999 is gestart met de herinrichting van de 2e Wormenseweg. Het werk wordt in twee fases aangelegd, te weten Reigersweg tot aan de Vinkenlaan en vervolgens het resterende gedeelte vanaf de Vinkenlaan. De werkzaamheden zullen totaal zes weken in beslag nemen.

* Tevens is gestart met het woonrijp maken van de Serpetinetuin in de wijk Osseveld-Oost De eerste zes hofjes worden vanaf deze week bestraat. Vervolgens wordt de Waterlei geasfalteerd, waarna de hofjes aan de Zonnewende aangepakt worden. De Zonnewende wordt dan ook geasfalteerd. De duur van deze werkzaamheden is totaal twaalf weken.

* Maandag 6 april is de herinrichting begonnen van het gedeelte Zichtweg bij de nieuwbouw van wonigbouwver.St Joseph. Duur van de werkzaamheden is drie weken.

* Op maandag 12 april a.s. wordt in verband met bestratings- en asfalteringswerkzaamheden de Kasteellaan in de wijk Woudhuis tussen de rotonde Zutphensestraat en de Woudhuizerallee voor alle doorgaand verkeer in beide richtingen afgesloten. De werkzaamheden zullen een week in beslag nemen.

* Op maandag 12 april a.s. wordt begonnen met het bouwrijp maken van het terrein gelegen tussen de Hoenderparkweg/Staalweg en de Westerenkweg. Duur van de werkzaamheden: vijf weken.

* Maandag 26 april a.s. wordt aan de Lupineweg/Zutphensestraat gestart met het aanleggen van een riolering t.b.v. de nieuwbouw aldaar. Ook wordt er een bouwweg aangelegd. Duur van deze werkzaamheden is zes weken.

* Eind april start de 4e fase van het bedrijventerrein Apeldoorn-Noord: het bouwrijpmaken.

* Op 17 mei a.s. is het bouwrijp maken in het winkelcentrum het Fort in de wijk Osseveld-Oost gereed. Op die datum (17 mei ) start de bouwer, Van Wijnen uit Arnhem, met de bouw van het nieuwe winkelcentrum. Meer informatie over dit persbericht is verkrijgbaar bij ing. R. Scholten, woordvoerder van de Gemeente Apeldoorn. Dhr. Scholten is bereikbaar op nummer (055) 580 13 63 of (06) 51 52 64 57.