Politiebericht Land van Cuijk

Datum nieuwsfeit: 09-04-1999

Vrijdag 9 April

AFVAL VERBRAND

De politie heeft donderdagavond op de Hoog Werveld in Beugen een man bekeurd die bij zijn woning afval verbrandde. Surveillerende agenten zagen over de Provinciale weg een dikke rookwolk hangen van anderhalve kilometer. Toen zij poolshoogte gingen nemen bleek dat de Beugenaar onder andere kunststof nokdelen van zijn woning aan het verbranden was. De man is proces-verbaal aangezegd.

ONDER INVLOED

Rond middernacht is een 38-jarige automobilist uit Vierlingsbeek aangehouden omdat hij te diep in het glaasje had gekeken. De man kreeg een rijverbod van drie uur en een bekeuring van f.700,--.

INBRAAK IN BEDRIJF

In de nacht van donderdag op vrijdag is ingebroken in een bedrijfspand aan de Breid in Maashees. Een onbekende heeft een toegangsdeur van het pand verbroken en vervolgens een kantoorruimte doorzocht. De eigenaar mist alleen een klein geldbedrag.

MAN BEDREIGD

Een inwoner van Linden heeft bij de politie aangifte gedaan van mishandeling en bedreiging met de dood. De man werd gisteren in een café aan de Hardweg in Linden door een bekende een aantal keren op zijn gezicht geslagen. Ook sloeg de dader het slachtoffer enkele malen met een stuk hout. De reden tot de mishandeling is nog niet duidelijk. De identiteit van de dader is bij de politie bekend.