Krassen.com bestaat 1 jaar

Datum nieuwsfeit: 12-04-1999

Schiphol 12 April 19999
www.krassen.com bestaat 1 jaar.

Gratis 10.000 krasloten op uw website!
Virtuele krasloten al 1 jaar razend populair op het Internet!

Vele bedrijven en/of organisaties plaatsten reeds een kraslot op hun site, en....met succes.

Een kraslot op uw website betekent niet alleen een leuk item voor uw bestaande kijkersgroep, maar is tevens een manier om uw bezoekersaantallen enorm te doen stijgen. Websites met een kraslot bevinden zich allen in de Top100 van de meest bezochte site's. U kon reeds krassen bij Planet Internet, De Telegraaf, WorldOnline, HetNet, Combi, Teles en vele anderen. Ter gelegenheid van het eenjarig bestaan van www.krassen.com introduceert 101 The Netherlands BV, producent van Krassen op het Internet, een vernieuwd kraslot.
De techniek achter het Internet-kraslot zorgt voor een zelfde effect als bij het krassen op een fysiek kraslot waar ook ter wereld. Om ook u kennis te laten maken met dit unieke promotiemiddel geeft 101 The Netherlands BV aan 101 bedrijven vertegenwoordigd op het Internet, GRATIS elk 10.000 krasloten.

GRATIS 10.000 KRASLOTEN OP UW SITE? WAT TE DOEN:

1. Stuur uw bedrijfslogo-of bedrijfsnaam- en het internetadres van uw website per e-mail naar (cornelis@krassen.com).
Het logo ontvangen wij bij voorkeur als GIF.

2. Geef aan welke prijs(zen) u beschikbaar stelt op 10.000 kraskaarten. Om het promotionele karakter te behouden is het niet toegestaan om geldprijzen beschikbaar te stellen.

3. Geef ons een URL door waar u de link naar het kraslot wilt plaatsen. Dit kunnen vanzelfsprekend meerdere internetadressen zijn. In dit geval word er vanaf krassen.com gelinkt naar die bewuste pagina(s). Geeft u geen URL door dan gaan de bezoekers van krassen.com direkt naar het kraslot en komen dus niet op uw website.

Vermeld ook uw adresgegevens zodat wij contact met u kunnen opnemen zodra het kraslot klaar staat.
Zo ziet u dat u slechts 3 stappen bent verwijderd van 10.000 (of meer) extra bezoekers op uw website. Wanneer 10.000 bezoekers gebruik hebben gemaakt van uw kraslot wordt dit automatisch verwijderd van www.krassen.com, uiteraard laten wij dit dan even weten.

De organisatie van Krassen.com behoudt het recht om aanvragen te weigeren op grond van inhoud van websites of beschikbaar gestelde prijzen.

VOOR EEN DEMONSTRATIE KLIKT U HIER: www.krassen.com/winnen

101 The Netherlands BV