Vrumona introduceert nieuw licht bruisend bronwater

Datum nieuwsfeit: 14-04-1999
Nieuw licht bruisend bronwater met een vleugje fruit en kruiden

AQUELL : DE NIEUWE SMAAK VAN WATER

De Nederlander drinkt jaarlijks gemiddeld vijftien liter water uit flessen. Water is zuiverend, dorstlessend en calorieloos. Half april komt Aquell op de markt, dat als eerste bronwater een vleugje fris fruit en kruiden bevat. Aquell zal in drie subtiele smaakaccenten op de markt worden gebracht.

Dat water goed voor je is, weten we allemaal. Het Voedingscentrum raadt anderhalve liter vocht aan per dag. Een glas Aquell bevat slechts vier calorieën per glas, dat vergelijkbaar is met veel lightproducten. Aquell is bedoeld voor mensen die veel en vaak bron- en mineraalwater drinken maar op zoek zijn naar variatie in de smaak van water. Door de subtiele toevoeging van fris fruit en kruiden krijgt het bronwater een geheel eigen dimensie.

Drie varianten
De ingrediënten van het nieuwe bronwater zijn natuurlijke aroma's en extracten van fruit en kruiden. De natuurlijke basis staat garant voor een gezond en natuurlijk verantwoord product. De drie varianten zijn:

· Kinnow-Kardemom; deze variant bestaat uit Kinnow, een mandarijn-sinaasappel en zaden van de Kardemom, veelgebruikt in het Midden-Oosten;
· Rode Bes, Perzik en Ginseng; naast rode bes zit er een vleugje perzik en verkwikkende ginseng in deze variant.
· Appel, Veenbes en Lindebloesem; deze variant bevat naast de fruitige smaak van appel en veenbes extracten van de lindebloesem;

Aquell is verkrijgbaar in drie verpakkingen: 1,5 liter fles, de unieke en exclusieve 36,5 cl. fles en een glazen 20cl. fles. Aquell is verkrijgbaar in de supermarkt, bij benzinepompen en bij speciale horeca-gelegenheden. In de supermarkt staat Aquell tussen de andere bron- en mineraalwaters. Meer informatie over Aquell op internet: www.aquell.nl

Vrumona B.V., de producent van Aquell, heeft als assortimentsaanbieder van Perrier, Vittel en Sourcy een ruime ervaring in de bron- en mineraalmarkt opgedaan. Vrumona is ook producent van frisdranken zoals Pepsi-Cola, Sisi,
7UP, Royal Club en Schweppes.

--

Voor meer informatie over dit persbericht: Hill and Knowlton, Sonja Kobes, Thomas Creemers
Postbus 87360, 1080 JJ Amsterdam, Tel.: (020) 404 47 07, Fax: (020) 644 97 36
E-mail: (skobes@hillandknowlton.com), (tcreemers@hillandknowlton.com)