Uhlsport nieuwe kledingsponsor Vitesse

Vitesse Nieuws

Vitesse

Uhlsport nieuwe kledingsponsor Vitesse

Vitesse heeft overeenstemming bereikt met kledingsponsor Uhlsport. Met dit sterk groeiende Duitse bedrijf is een overeenkomst getekend voor de periode van twee jaar. Uhlsport is voor Vitesse de opvolger van de huidige kledingsponsor Lotto, waarmee het contract aan het einde van dit seizoen in goed overleg beëindigd wordt.

Uhlsport is op dit moment voornamelijk bekend als de grootste leverancier van keepershandschoenen ter wereld. Daarnaast vervaardigt Uhlsport ook voetballen.

"Vitesse wordt voor Uhlsport het vlaggeschip in de Benelux. Zij gebruiken Vitesse als promoter voor hun kwaliteitskleding", aldus Vitesse-voorzitter Karel Aalbers. Op een later tijdstip zal de nieuwe kledinglijn worden gepresenteerd.

Uhlsport is tevens kledingsponsor van MSV Duisburg en Blackburn Rovers. De totale waarde van het nieuwe contract met Vitesse bedraagt vier tot vijf miljoen gulden per seizoen, mede afhankelijk van de sportieve prestaties van Vitesse.

© 1998 SBV Vitesse, alle rechten voorbehouden, e-mail info@sbv-vitesse.nl.