Expositie 'Met het oog op het wad' in Ecodrome Zwolle

Datum: 6-4-1999
Bron: Ecodrome-park Zwolle
Onderwerp: Paul Rosenmöller opent 16 april 'met het oog op het wad' in Ecodrome

PAUL ROSENMOLLER OPENT DE TENTOONSTELLING 'MET HET OOG OP HET WAD' IN ECODROME ZWOLLE

Op vrijdagavond 16 april 1999 wordt in Ecodrome Zwolle om 19.00 uur de expositie 'Met het oog op het wad' geopend door Paul Rosenmöller. De feestelijkheden zullen hierbij opgeluisterd worden door een optreden van de Modern Vocal Group.

'Met het oog op het wad' is een expositie bestaande uit moderne kunstwerken met als leidraad de zorg van de kunstenaars voor de aantasting van het wad door gasboring. De kunstwerken zijn vervaardigd door een groep van 17 personen bestaande uit vooraanstaande kunstenaars, fotografen, dichters en een kalligraaf, die samen de 'Waddenkunstkring' vormen.

De expositie zal van 16 april tot en met 30 mei 1999 in het natuur en milieu themapark Ecodrome Zwolle te bezichtigen zijn.

Voor meer informatie: