Ilse lanceert online magazine PuntCOM

Datum nieuwsfeit: 16-04-1999
Ilse lanceert online magazine PuntCOM

PuntCOM, het computer online magazine van Ilse is van start gegaan. Computer thuis in bedrijf, Webstyle, Ilse en Cameo Media hebben hun krachten gebundeld om dit project te realiseren. Martijn Hoogeveen - hoogleraar multimedia aan de Open Universiteit - wordt hoofdredacteur.

Alle belangrijke computeronderwerpen zullen natuurlijk de revue passeren. Er zullen dagelijks artikelen worden toegevoegd over o.a. computers, internet en e-commerce. Hieraan wordt ook een archief gekoppeld, waarin op trefwoord kan worden gezocht. Meningen hebben een plaats in de columns en in de rubriek reacties.

PuntCOM wil binnen een jaar de belangrijkste bron van IT en multimedia nieuws in Nederland worden. Op termijn zal worden bekeken is om een deel van de site alleen open te stellen voor betalende abonnees. Op dit moment is er een gratis mailinglist gekoppeld aan PuntCOM. Het magazine is geschreven voor een breed publiek zonder de diepgang te missen, die voor professionals aantrekkelijk is.

PuntCOM is te vinden op www.puntcom.nl/ en is natuurlijk ook via de Ilse homepage bereikbaar.

Over Ilse

De Ilse search engine is met ruim 180.000 bezoekers per dag één van de populairste sites van Nederland. De Ilse search engine wordt net als Dolfijn, Ilse Chat, Ilse Kaart Service en andere diensten geëxploiteerd door Ilse Publishing B.V.

Noot voor redacties