Debat over "goed bestuur" in Afrika

Datum nieuwsfeit: 17-04-1999
Hivos

Debat over "goed bestuur" in Afrika EVS-conferentie 17 april

Met deelname van twee prominente gasten uit Afrika organiseert Hivos op 17 april een debat over "goed bestuur" in Afrika. De gasten zijn Morgan Tsvangirai uit Zimbabwe van het Zimbabwe Congress of Trade Unions en Kivutha Kibwana uit Kenia van het Centre for Law and Research International. Onder leiding van Stephen Elles (Afrika Studiecentrum) spreken zij o.a. over de rol van maatschappelijke organisaties. Het debat vindt plaats tijdens de jaarlijkse conferentie van de Evert Vermeer Stichting op zaterdag 17 april in Utrecht. De conferentie begint om 9.15 met o.a. een openingsrede van minister Herfkens. Het Hivos-debat begint om 11.15 uur en duurt tot 12.45 uur. Plaats: ROC Utrecht College, Amerikalaan 109 Utrecht.