WIZO Den Haag organiseert charitatieve kunstverkoop

Charitatieve kunstverkoop

WIZO Den Haag organiseert kunstverkoop

Datum: 18-4-99

Op zondag 18 april 1999 organiseert WIZO (Women’s International Zionist Organization), afdeling Den Haag, een kunstverkoop van beeldende kunst, waaronder schilderijen, sieraden, keramiek en sculpturen. De kunstverkoop zal gehouden worden in het bedrijfscomplex van Van Hessen BV, Hoogeveenenweg 115 te Nieuwerkerk a/d IJssel. De openingstijden zijn van 10.00 uur tot 18.00 uur.

De toegang is gratis. De opbrengst van deze verkoop gaat naar Nederlandse projecten voor vrouwen en kinderen in Israël

De kunstwerken zijn vervaardigd door meer dan 20 kunstenaars onder wie Sam Drukker, Jetty Elzas, ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen