e-Vantage van Attachmate uitgebreid met RALLY!Ò 6.5

Datum nieuwsfeit: 19-04-1999
Attachmate Benelux

Attachmate: The Advantage of Information(TM)

e-Vantage van Attachmate uitgebreid met RALLY!Ò 6.5

Windows-component voor AS/400 voor directe toegang van hosts via TCP/IP

Amsterdam/Brussel, 19 april 1999 – Attachmate, leverancier van host access-management- en e-business-oplossingen, introduceert RALLY!Ò 6.5. Deze Windows-component van de Attachmate e-Vantage voor AS/400-oplossing maakt snelle toegang tot host-systemen via TCP/IP mogelijk. Met RALLY! 6.5 kunnen bedrijven hun administratieve overhead verlagen, taken die veel tijd vergen automatiseren en gebruikmaken van de Windows-flexibiliteit bij de migratie van thin naar thick clients.

TCP/IP

RALLY! 6.5 voldoet volledig aan de Year 2000 Product Compliance Definition van Attachmate. De nieuwe versie is uitgebreid met mogelijkheden voor directe host-toegang via TCP/IP, ondersteuning van het TN5250E-protocol door de Windows-client ten behoeve van direct printen en het benoemen van devices, toegang tot het Integrated File System voor NT zonder de noodzaak van een router, Remote Command en native file transfer via TCP/IP.

Daarnaast biedt RALLY! 6.5:

* Een krachtige nieuwe Data Stream Processor-engine;
* Text Assist;

* Een schaalbaar font;

* Euro-ondersteuning;

* Uitwisselbaarheid met Windows 98;

* Transfer van batch files;

* Verbeterde gebruikersinterface voor printers.

Migratie

Veel AS/400-beheerders oriënteren zich momenteel op de mogelijkheden van integratie van hun systemen met op Web gebaseerd computergebruik. Voor die bedrijven die hun investeringen in desktop clients willen beschermen, biedt Attachmate e-Vantage alle mogelijkheden om te evolueren van op Windows gebaseerde host access naar thin client-technologie, waarbij altijd de vrijheid bestaat om traditionele desktopemulatie te blijven gebruiken. Zo bepaalt de klant het migratiepad en niet de leverancier.

Attachmate e-Vantage voor AS/400 is een server-based host access-oplossing die conventionele AS/400-desktopconnectiviteit omvat en daarnaast mogelijkheden biedt voor op browser gebaseerde ActiveX- en Java-viewers. Deze viewers kunnen vanaf een centrale server gedistribueerd worden naar remote en thin client-gebruikers. De Attachmate e-Vantage-product- en dienstenfamilie biedt zo een sterke basis voor de overstap naar e-business. Met de gecentraliseerde e-Vantage Host Access Server is centraal beheer, configuratie en controle van complexe gebruikersapplicaties van diverse aard mogelijk.

Attachmate Corporation

Attachmate is leverancier van e-business- en host access-managementoplossingen. Attachmate is over de gehele wereld actief en heeft meer dan 10 miljoen gebruikers. Het hoofdkantoor bevindt zich in Bellevue, Washington (V.S.) en het bedrijf heeft 80 kantoren in 30 landen. Attachmate biedt een breed scala van host access-managementproducten, Web-to-host-technologie, consultancydiensten en beschikt wereldwijd over strategische partners. Meer informatie over Attachmates producten en consultancydiensten is te vinden op: www.attachmate.com.

Voor meer persinformatie:
Attachmate Benelux

Inge Van Eycken, Marketing Manager Benelux

Telefoon: 02/481 07 50 (B)

Telefoon: 020 696 60 31(NL)

E-mail: (marketb@attachmate.com)

(marketnl@attachmate.com)
Lammers van Toorenburg PR

Charly Lammers van Toorenburg

Telefoon: + 31 (0)30 656 50 70

E-mail: (charly@lvtpr.nl)

Attachmate Sales Nederland Postbus 23295 1100 DT Amsterdam ZO tel.: 020/696 60 31 fax: 020/696 07 29 e-mail: (marketnl@attachmate.com)

©1999 Attachmate Corporation. All Rights Reserved.