Politiebericht Drenthe

0591 66 20 10 of 06 53 23 80 59

Persberichten van dinsdagmorgen 20.041999

Emmen, eenzijdig verkeersongeval
Reed gistermiddag omstreeks 15.00 uur een 20-jarige man uit Ter Apel met zijn auto over de weg Emmen-Klazienaveen en reed daar plotseling de berm in waarna hij in de sloot belandde. Nagenoeg geen schade aan zijn voertuig, zijn 23-jarige passagier had last van haar nek waarna zij door een ambulance naar het Scheperziekenhuis werd vervoerd.

Oosterhesselen, ongeval met letsel
Verleende een 36-jarige autobestuurder uit Sleen gistermiddag omstreeks 15.00 uur op de kruising van de Pandijk met de Geserweg geen voorrang aan een 58-jarige bestuurder uit Garminge. Als gevolg hiervan botsten beiden tegen elkaar waardoor er gewonden vielen. In de auto van de 36-jarige werden twee passagiers gewond. Voorin zat een 21-jarige jongen uit Emmen die met een bekkenfractuur naar het Scheperziekenhuis werd vervoerd. Achterin zat een 45-jarige man uit Emmen die met diverse kneuzingen werd opgenomen in hetzelfde ziekenhuis. Beide inzittenden waren collega's van de bestuurder. De 58-jarige bestuurder is voor behandeling van spierpijn bij zijn huisarts langs gegaan.

Coevorden, diefstal auto
Ontdekte vanmorgen omstreeks 05.00 uur een 39-jarige man uit Coevorden dat vannacht zijn groene Mercedes-personenauto was weggenomen. De auto stond aan de Willem Marisstraat.

Anloo, snelheidsduivel
Reed een 29-jarige man uit Roden wel erg hard met zijn motor over de N 33. Een motoragent kan hem amper bijhouden. Over de N 34 ging het met een snelheid van over de 200 km/u waarbij de motoragent de motorrijder met blauw zwaailicht zijn aanwezigheid aangaf. Bij de afslag Zuidlaren kon de motorrijder worden staandegehouden. Zijn motor is in beslag genomen en zijn rijbewijs ingevorderd.

info@politie-drenthe.nl Politie Drenthe, voor een veilig en leefbaar Drenthe