Media Highway lanceert producten in V.S

Datum nieuwsfeit: 20-04-1999

Amsterdam, 20 april 1999 - Media Highway, de ontwikkelaar van het NetPoll-NetHit concept, zal haar producten ook in America gaan lanceren.

Afgelopen week is Media Highway een samenwerkingsverband overeengekomen met het Amerikaanse bedrijf T3 Media dat de exclusieve distributierechten voor Amerika heeft verworven. Momenteel wordt er hard gewerkt aan de oprichting van Media Highway USA, Inc. waarin beide partijen een participatie zullen nemen.

De NetPoll-NetHit Free versie voor particulieren en niet commerciële instellingen zal begin mei al beschikbaar zijn. De commerciële NetPoll-NetHit versie zal eind mei op de markt worden gezet, samen met het in ontwikkeling zijnde ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen