Antroposofische Vereniging op Internet

Datum nieuwsfeit: 21-04-1999
Antroposofische Vereniging op Internet

De Antroposofische Vereniging in Nederland (AViN) heeft vanaf vandaag een eigen website: www. antrop-ver.nl. Met veel documentatie over antroposofie, toepassing daarvan op gebieden als gezondheidszorg, Vrije Schoolonderwijs, BD-landbouw e.d., nieuws over openbare activiteiten in ledengroepen, lokale antroposofische studiecentra en het landelijke cultuurcentrum De Reehorst in Driebergen. Verder ook samenvattingen uit de inhoud van Motief (maandblad voor antroposofie),  nieuws en tal van interessante links naar antroposofische sites in binnen- en buitenland. Tip: via de website kan iedereen boeken bestellen in de openbare Antroposofische Bibliotheek. Meer dan 15.000 banden op antroposofisch en algemeen cultuurgebied.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen