Seminar: 'IT in de thuiszorgsector, een slimme zet'

Datum nieuwsfeit: 23-04-1999

Persberichten van
Psion Nederland

IT in de thuiszorgsector, een slimme zet

Impact, Nashuatec en Psion organiseren een informatief seminar over automatisering in de thuiszorg

Hoofddorp, 29 maart 1999

- Op vrijdag 23 april a.s. in Kasteel Maurick te Vught organiseren Impact, Nashuatec en Psion een seminar met als thema "IT in de thuiszorgsector, een slimme zet".

Het werkterrein van de thuiszorg wordt steeds complexer. Men moet op vele gebieden tegelijk bezig zijn onder een alsmaar groter wordende tijdsdruk. Door de steeds veranderende werkomgeving en krimpende budgetten in de gezondsheidszorg wordt het steeds lastiger de juiste strategie te bepalen. Informatietechnologie (IT) kan bijdragen aan een verdere optimalisatie van de thuiszorg.

Tijdens het seminar laten dagvoorzitter Hans Böhm en diverse sprekers, waaronder Marco Gianotten van Giarte Media Group, aan beleidsmakers in de thuiszorgsector zien hoe IT in deze omgeving een slimme zet kan zijn.

Deelname aan het seminar is gratis. Het programma start om 09:45 uur en duurt tot 16:15 uur.

Noot voor redacties