Zwitserse studenten winnen Coram Design Award

Bron: Coram International BV

Onderwerp: Zwitserse studenten winnen Coram Design Award

ZWITSERSE STUDENTEN WINNEN CORAM DESIGN AWARD

Op 23 april 1999 is in het auditorium van 'de Witte Dame' in Eindhoven de Coram Design Award 1999 uitgereikt. Deze prijs met als thema 'mens en baden' trok, ook internationaal, veel aandacht van designers. Ontwerpstudenten uit de hele wereld schreven zich in en in maart bleken 72 inschrijvers speciaal voor deze wedstrijd een ontwerp te hebben gemaakt. Er waren inzendingen uit landen als China, Canada, Israel, Oekraine en Singapore, maar natuurlijk ook uit de meeste Europese landen. Nederland was met 10 inzendingen goed vertegenwoor- digd.

De jury kwam op 30 maart jl. bij elkaar om de ontwerpen te beoordelen en besloot naast de prijs drie ontwerpen eervolle vermeldingen toe te kennen.
De Coram Design Award 1999 ging naar:
Project: Dis appear douchedeur met in het scharnier geintegreerde douchekop.

Alle ingezonden ontwerpen zijn van 24 april tot 2 mei te zien in de expositieruimte van de Design Academy te Eindhoven.

Voor meer informatie: