Moederdag wordt klusdag bij Black & Decker

Datum nieuwsfeit: 23-04-1999
Black & Decker biedt Nederlandse vaders mogelijkheid tot uniek moederdag cadeau

KLUSSEN IN PLAATS VAN KUSSEN

De moeders van Nederland kunnen 9 mei weer rekenen op een echte verwendag. Honderdduizenden kinderen trakteren zondag hun mamma op het traditionele ontbijt op bed. Maar daarnaast kunnen dit jaar de vaders ook hun steentje bijdragen. Vaders die een Black & Decker product kopen, kunnen een deel van hun huis of tuin dat nodig opgeknapt moet worden op de foto zetten en daarmee het Klusteam 'De Workmates' winnen. Een Workmate-team komt bij de winnaar over de vloer om de klus in maximaal vijf dagen te klaren. Moederdag wordt dit jaar klusdag.

Dus voor opknappen van de badkamer, de kinderkamer vernieuwen of het bijwerken van de tuin, doet vader mee aan de Klik je Klus-campagne. Het enige dat vader moet doen is de huidige situatie van de Huis- of Tuinklus met zijn fototoestel te klikken en het wedstrijdformulier in te vullen dat hij krijgt bij aankoop van Black & Decker doe-het-zelf gereedschap, VersaPak gereedschap, Black & Decker tuingereedschap of een Workmate. Daarbij geeft hij aan welke plek moeder in huis of tuin wil veranderen, hoe het eruit moet gaan zien en stuurt foto, motivatie en de (kopie van de) kassabon op. Elke maand tot en met augustus wordt er een nieuwe winnaar gekozen. Black & Decker betaalt het Workmate Team, vader zorgt zelf voor het materiaal. De wedstrijd-formulieren zijn bij Black & Decker verkooppunten door het hele land verkrijgbaar.

Black & Decker produceert en levert wereldwijd gereedschap, voor doe-het-zelf- en tuintoepassingen. Black & Decker is de grootste producent ter wereld van electrisch gereedschap en tuinmachines en is tevens marktleider in Nederland in electrisch doe-het-zelf- en tuingereedschap en accessoires.

*************************
Noot aan de redactie

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Thomas Creemers
Hill and Knowlton Nederland B.V.

1080 JJ Amsterdam
Tel.: (020) 404 47 07