Willem II stelt nieuw jeugdbestuur voor

Datum nieuwsfeit: 25-04-1999

TCC REPUTATIONS

UITNODIGING

PERSCONFERENTIE WILLEM II

zondag 25 april om 15.00 uur
Willem II Stadion in Tilburg

Geachte redactie,
De jongste voetbalvoorzitter van Nederland presenteert een nieuw bestuur! Op 25 april stelt Willem II haar nieuwe jeugdbestuur voor. Om 15.00 uur geeft Co Adriaanse het startschot voor een unieke jeugdcampagne.

Zoals een kindervak, met als voornaamste doel gezinnen en speciaal de jeugd een veilige en leuke plek in het stadion te geven. Om aan de top te blijven heeft Willem II baat bij de instroom van jeugdig talent, zowel op de tribune als ook op bestuurlijk niveau. Uniek in de Nederlandse voetbalwereld is een jeugdbestuur dat ook nog eens verregaande bevoegdheden heeft.

Co Adriaanse en ondergetekende presenteren vol trots het nieuwe jeugdbestuur en de nieuwe campagne. En het vuurwerk krijgt een passend vervolg met de wedstrijd Willem II-AJAX waarvoor u eveneens van harte uitgenodigd bent...

Indien u of een collega deze bijzondere persconferentie bij wilt wonen, vragen wij u dit onderstaand aan te geven en te faxen naar ons PR-bureau TCC Reputations, (076-5659838) of door telefonisch contact op te nemen met Korin Schalk (076-5655511). Hierna ontvangt u nadere informatie over het programma van de persconferentie.

Met vriendelijke groet,

Alex J.J. de Coninck,
Directeur Commerciële Zaken.

SVP FAXEN NAAR : 076-56 59 838