Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

VAC demonstreert Infra-Help 5.0

Datum nieuwsfeit: 26-04-1999
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

VAC demonstreert Infra-Help 5.0 op Call Centre Solutions Europe '99

Veranderingen in versie 5.0 maken helpdesk sneller en efficiënter

Amsterdam, 15 april 1999 - VAC Help Desk Systems demonstreert tijdens de beurs Call Centre Solutions Europe '99, die van 26 tot en met 28 april plaatsvindt in de RAI te Amsterdam, op stand 161 versie 5.0 van de helpdesk applicatie Infra-Help van Infra Corporation. Infra-Help 5.0 heeft een nieuwe structuur en biedt een 'multiple document interface' (MDI), die het mogelijk maakt om te browsen tussen meerdere schermen. In Infra-Help 5.0 zijn diverse verbeteringen ingevoerd die het werk op een helpdesk sneller en efficiënter doen verlopen. Door de intuïtieve interface kunnen helpdesk medewerkers al na een halve cursusdag alle mogelijkheden van Infra-Help benutten.

Infra-Help 5.0 registreert calls en controleert de afhandeling ervan. Daarnaast biedt versie 5.0 een nieuwe technologie voor het ontwerpen van formulieren, een zeer flexibele, specialistische rapportagefaciliteit en een scheduler voor het automatiseren van de productie en distributie van rapportages voor het management en voor de klant. Infra-Help 5.0 heeft de client/server-versie gecombineerd met de web-versie, zodat zowel de helpdeskmedewerkers, alsook klanten en eventueel derde partijen via het web kunnen inloggen in het helpdesk systeem. Tot de nieuwe mogelijkheden van Infra-Help 5.0 behoren tevens:


* het aanmaken van standaard calls (Quick Calls);
* het aan elkaar koppelen van calls (Call Linking);
* het overschakelen tussen de verschillende schermen via een op de Internetbrowser Explorer lijkende
interface (Explorer Interface);

* het met één handeling versturen van een e-mail en/of een semafoonoproep/SMS (Email & Pager
Alerts)

* het commentaar geven op een call (zonder er eigenaar van te worden)
* de CTI-koppeling, computer telephone integration.

Infra-Help escaleert problemen op basis van documentatiekennis en kennis van de systemen bij de klant. Als er een expertisecentrum aanwezig is, kan Infra-Help hier naartoe escaleren, waarbij tevens een signalering naar de projectmanager en de accountmanager gaat, in combinatie met een terugkoppeling naar de klant. Infra-Help bewaakt behalve de call-afhandeling ook de tijdspanne waarin de afhandeling plaatsvindt.

Infra Corporation
Infra Corporation ontwikkelt software sinds 1991, aanvankelijk onder de naam 'Help Desk Systems Pty Ltd'. In 1998 veranderde de onderneming haar naam in `Infra Corporation' om haar positie als toonaangevend aanbieder van software voor de ondersteuning van diverse bedrijfsprocessen te benadrukken. Het productassortiment omvat Infra-Help, dat wordt gebruikt om helpdesks efficiënter te laten werken; Infra-Change, voor het stroomlijnen van veranderingsbeheer en Infra-Web, om klanten, medewerkers en verkooppartners via een standaard webbrowser ondersteuning te geven. Infra Corporation heeft wereldwijd ruim 500 klanten, variërend van multinationals tot kleinere dienstverleners. Haar producten zijn geïnstalleerd in alle belangrijke branches, met de nadruk op financiële dienstverlening, overheid, industrie en technologiesector. In de Benelux en de Duits sprekende landen is VAC exclusief distributeur van de helpdesk oplossing van Infra Corporation.

VAC
VAC is opgericht in 1986. Als dochter van het aan de AEX genoteerde beursfonds Management Share NV is zij actief op een aantal specifieke deelgebieden van de informatietechnologie (IT). VAC heeft als missie IT-specialisten sneller, beter en efficiënter informatiesystemen te laten ontwikkelen en een betere service te geven aan de gebruikers van deze systemen. VAC levert state-of-the-art softwaretools en individuele vakinhoudelijke en functiegerichte IT-trainingen.

VAC is geautoriseerd distributeur c.q. business partner van BitbyBit, Infra Corporation (voorheen Help Desk Systems Pty Ltd.), Information Advantage, MKS, Merant (de combinatie van Micro Focus en Intersolv), Netron, Progress Software (Apptivity), Softbridge en Trivida. VAC is op het World Wide Web te vinden onder: www.vac.nl.

Meer informatie bij:
Vera J. Carbaat, Marketingcommunicatie VAC, Hullenbergweg 371, Postbus
12470, 1100 AL Amsterdam, Tel: (020) 652 02 25, Fax: (020) 652 02 81, E-mail: (v.carbaat@vac.nl)
Monogram Communication Strategies (MCS) BV, Berith Selling, Kruisweg 797, Postbus 3120, 2130 KC Hoofddorp, Tel: (023) 562 82 08, Fax: (023) 565 17 24, E-mail: (beriths@monogram.nl)






reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie