Politiebericht Maasland

Datum nieuwsfeit: 26-04-1999

Maandag 26 April

RIJDEN ONDER INVLOED OSS

Op de Looveltlaan te Oss is op 26 april 1999 omstreeks 01.00 uur een 32 jarige automobilist uit Oss bekeurd voor rijden onder invloed van alcohol. Hij kreeg een boete van f 700,--

INBRAAK BEDRIJF RAVENSTEIN

Bij een inbraak in een bedrijf aan de Schaafdries te Ravenstein zijn tussen 24 en 26 april 1999 zijn een vijftal computers weggenomen. De daders forceerden een raam.

BEJAARDE VROUW BEROOFD OSS

Op 20 april 1999 is tussen 23.00 en 23.30 uur een 62 jarige invalide vrouw beroofd op de hoek van de Leijgraaf en de Marmerstraat te Oss. De vrouw liep met een zgn rollator toen ze plotseling ten val werd gebracht. Hierdoor liep ze rug- en hoofdletsel op. Voor zover uit onderzoek is gebleken zag de vrouw toen twee jongens, waarvan er een snel op een bromfiets vandoor ging. De andere jongen vraagt nog aan het slachtoffer of hij kan helpen, doch rent direct daarop naar de bromfietser en beiden verdwijnen. Hierbij wordt een echtpaar bijna over gereden. De jongen die met de bromfietser wegrende, riep nog tegen dit echtpaar dat er een ambulance moest komen. Later blijkt dat rond 23.30 uur f 1000,- is gepind van de rekening van het slachtoffer. Het slachtoffer is opgenomen in het ziekenhuis in Oss. De politie verzoekt getuigen, die nog niet door de politie zijn benaderd, contact met haar op te nemen.