The Monster Board benoemt content manager

Datum nieuwsfeit: 26-04-1999

Amsterdam, 26 april 1999

THE MONSTER BOARD BENOEMT SUZANNE EKEL ALS CONTENT MANAGER

Voor het ontwikkelen van communities en interactieve diensten voor werkzoekenden en werkgevers heeft The Monster Board Netherlands per 1 april Suzanne Ekel als content manager aangetrokken. Zij zal zich richten op de inhoudelijke ontwikkeling van de website www.monsterboard.nl. Tevens zal zij grotendeels verantwoordelijk zijn voor het alliantiemanagement en in het bijzonder voor het contact met de partners waarmee The Monster Board content, oftewel de inhoud van de website, ontwikkelt. Suzanne was voorheen consultant bij de divisie Management Consulting van KPMG en adviseerde bedrijven uit de informatie-, communicatie- en entertainmentbranche op strategisch en organisatorisch niveau.

De nieuwe 'content' op www.monsterboard.nl vormt een aanvulling op de vacatures, de CV-database en de bestaande informatie. De uitbreiding is onderdeel van een nieuwe weg die The Monster Board inslaat met de opening van een nieuwe website dit voorjaar. Martijn van den Heuvel, managing director van The Monster Board in Nederland: “Anderhalf jaar na de start in Nederland vinden we het tijd om onszelf opnieuw uit te vinden. Dat is cruciaal als je succesvol op Internet wilt zijn. In de VS hebben we inmiddels goede ervaringen opgedaan met nieuwe vormen van content. Denk bijvoorbeeld aan artikelen, chatrooms, forums, e-mailnieuwsbrieven, nieuws over arbeidsmarkt en trends, quizzes en allerlei interactieve diensten, zoals tests en live chats met carrièregoeroes. We maken van www.monsterboard.nl de plaats op Internet waar je terecht kunt voor alles dat met werken, loopbaanplanning en persoonlijke ontwikkeling te maken heeft.”

Het van oorsprong Amerikaanse bedrijf The Monster Board is de grootste carrièresite op het World Wide Web. Maandelijks bezoeken ongeveer 5 miljoen mensen wereldwijd de site. De internationale database omvat meer dan 1 miljoen cv’s en meer dan 180.000 vacatures. Wereldwijd werven nu 80.000 bedrijven personeel via The Monster Board. Eén op de vier sollicitaties via The Monster Board leidt daadwerkelijk tot een baan.

************

Voor meer informatie en beeldmateriaal:

Martijn van den Heuvel

The Monster Board Netherlands