CSM bereikt principe-overeenstemming over overname Leaf

Datum nieuwsfeit: 26-04-1999

CSM bereikt principe-overeenstemming over de overname van Leaf

CSM heeft principe-overeenstemming bereikt over de overname van Leaf, de suikerwerkdivisie van Huhtamäki Oyj, Finland.
De overnamesom bedraagt NLG 860 miljoen (EURO 390 miljoen). Leaf realiseert een jaaromzet van circa NLG 925 miljoen (EURO 420 miljoen) en een bedrijfsresultaat van circa NLG 65 miljoen (EURO 30 miljoen). CSM verwacht de transactie binnen enkele maanden definitief te kunnen afronden, rekening houdend met de te volgen wettelijke procedures.

Leaf is een vooraanstaande producent van een breed assortiment suikerwerk (onder meer candy, pastilles, kauwgom, chocolade/nougat). De onderneming heeft ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen