Persconferentie Open Text en Microsoft

Datum nieuwsfeit: 27-04-1999

Wat zijn Open Text en Microsoft van plan? Een heleboel, want Microsoft gelooft in de intranets van Livelink. Om uit te leggen waarom, willen we niet de zoveelste langdradige persconferentie op het Internetworking event organiseren. We gaan ervan uit dat je er 27 april toch wel bent in de RAI, dus pakken we het aan op een manier die past bij de 'new economy': informeel en gericht op informatie.

Vanaf 5 uur ben je welkom op de Open Text-stand in de Deltahal op standnummer 1056. Naast dat daar dan iets te drinken en te eten valt, zul je er onverwachte personen tegenkomen - van Einstein tot medewerkers van Microsoft. We willen het zo doen dat je er vooral voor je plezier zult zijn (dus geen lange speeches, presentaties of demo's), maar dat je er toch met een paar leuke nieuwtjes vandaan komt. Bijvoorbeeld van Solvision, het Delftse bedrijf dat gerenommeerde system integrators verslaat vanwege hun eigenzinnige aanpak. Zij vertellen er graag over. Ook kun je er meer horen over kennismanagement in een SAP-omgeving.

Nog een tipje van de sluier: Microsoft's visie op het Digital Nerve System is
een boeiend verhaal. Het heeft alles te maken met een geheel nieuwe wijze van organiseren en structureren van een bedrijf. Je hoort er alles over, informeel, op dinsdag 27 oktober vanaf 17.00 uur.

Laat even weten of je komt.

Groet,
Christel