Manpower benoemt nieuwe topman

Datum nieuwsfeit: 27-04-1999

Diemen, 26 april 1999

Manpower Inc. benoemt nieuwe topman

Manpower Inc. maakt bekend dat Jeffrey A. Joerres (39) met ingang van 30 april wordt benoemd tot President en Chief Executive Officer van Manpower Inc. Joerres is sinds 1993 in dienst van Manpower en werkte hiervoor bij onder andere IBM en ARI Network Services. Joerres is nu nog Senior Vice President van Manpower Inc. en verantwoordelijk voor European Operations, Global Sales en Marketing.

Tevens wordt John R. Walter (52), nu Member of the Board, benoemd tot Chairman of the Board van Manpower Inc. Walter heeft ruim dertig jaar ervaring; laatstelijk als President en Chief Operating Officer van AT&T en daarvoor als President Chairman van R.R. Donnelley & Sons.

Joerres volgt Mitchell S. Fromstein (71) op, die de uitzendonderneming meer dan twintig jaar heeft geleid. Fromstein heeft Manpower in die periode uitgebouwd tot 's werelds grootste uitzendorganisatie met meer dan 3.200 vestigingen in 50 landen en een omzet van 10,5 miljard dollar (1998). Fromstein is benoemd tot adviseur van Manpower.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Manpower Nederland, de heer M.J. Vink (general manager), telefoon (020) 660 22 22 of de heer J.P. Sinke (communication manager), telefoon (020) 660 25 38 of (030) 294 61 89.