Uitreiking 200e certificaat 'De Erkende Hoofdaannemer'

Datum nieuwsfeit: 28-04-1999
NVOB

Tweehonderdste certificaat 'De Erkende Hoofdaannemer' binnenkort uitgereikt

De heer E.H.T.M. Nijpels, Commissaris van de Koningin in Friesland, zal op woensdag 28 april het tweehonderdste certificaat 'De Erkende Hoofdaannemer' uitreiken aan Bouwbedrijf Lont B.V. in St. Annaparochie.

Het certificaat 'De Erkende Hoofdaannemer' is voor kleine en middelgrote aannemersbedrijven het alternatief voor de ISO-certificering. In totaal moet een bedrijf aan meer dan vijftig scherpe eisen voldoen om voor deze certificering in aanmerking te komen. Dit NVOB-initiatief is zeer succesvol. Het aantal bedrijven dat zich heeft aangemeld voor certificering is dit jaar verdubbeld ten opzichte van vorig jaar.

Ook in de markt krijgt het certificaat een steeds grotere bekendheid: steeds vaker vragen particuliere, maar ook zakelijke opdrachtgevers naar het certificaat voordat zij een bouwopdracht geven.

Baarn, 21 april 1999