Milieudefensie geeft Bulderbos niet op

Datum nieuwsfeit: 28-04-1999

Bulderbos-eigenaren willen eerst milieu-resultaten zien

Milieudefensie geeft Bulderbos niet op

Amsterdam, 28 april 1999 --- De Vereniging Milieudefensie Bulderbos heeft gisteravond tijdens de Algemene Ledenvergadering afgesproken het resultaat van de TOPS- onderhandelingen af te wachten (Tijdelijk Overlegplatform Schiphol). De leden en mede- eigenaren van het bos zullen hun stukje bos eventueel opgeven als in de onderhandelingen met Schiphol een bevredigend akkoord wordt gesloten. In het TOPS onderhandelt de milieubeweging met Schiphol over nieuwe, harde milieugrenzen voor de luchthaven. Een eventueel akkoord wordt pas in het najaar verwacht.

Woordvoerder Wijnand Duyvendak van Milieudefensie: "De ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen