Zucchero op 10e Haagse KoninginneNach

Bron: Stichting Haagse KoninginneNach
Onderwerp: Zucchero op 10e Haagse KoninginneNach op donderdag 29 april

ZUCCHERO OP 10E KONINGINNENACH

In navolging van een eerder persbericht kan de Stichting Haagse Koninginnenach melden dat de 10e Haagse KoninginneNach op donderdag 29 april 1999 op het Plein Podium zal worden afgesloten met een optreden van de Italiaanse superster Zucchero.

Ook het dance programma van de Nach is inmiddels bekend. Dit jaar zullen op maar liefst drie lokaties (Buitenhof, Hofplaats en het Spuiplein) een keur aan binnen- en buitenlandse toonaangevende en trendsetting top DJ's en Live Acts acte de présence geven.

De 10e KoninginneNach beleeft dit jaar tevens de 1e editie van de InterNach. Het eerste festival dat live en interactief wereldwijd kan worden mee beleefd op www.internach.nl. Door middel van een veelheid aan mobiele internet camera's - bediend door Internurds - kan iedere internet surfer ter wereld inloggen op de InterNach site.

Voor meer informatie:
070-3641933