Introductieprijs aandeel McGregor bedraagt 11,25 euro

Rabobank Nederland

INTRODUCTIEPRIJS AANDEEL MCGREGOR BEDRAAGT 11,25 EURO
29 april 1999

De definitieve prijs van de te plaatsen gewone aandelen McGregor Fashion Group NV is door Rabo Securities vastgesteld op 11,25 euro. Het totaal aantal geplaatste gewone aandelen McGregor Fashion Group NV bedraagt 1.386.314 stuks. Voor rekening van de onderneming werden 789.183 aandelen uitgegeven van 0,16 euro nominaal met een totale opbrengst van NLG 19,5 miljoen. Daarnaast zijn 597.131 bestaande aandelen herplaatst voor rekening van de verkopende aandeelhouders. Betaling en levering van de toegewezen gewone aandelen zal plaatsvinden op 5 mei 1999.

De belangstelling voor de aandelen was groot. De aandelen zijn in belangrijke mate geplaatst bij particuliere beleggers in Nederland.

Naar verwachting zullen de aandelen McGregor Fashion Group NV vandaag (donderdag 29 april 1999) om circa 12.30 uur in de notering van de AEX-Effectenbeurs worden opgenomen.

Rabo Securities heeft van de verkopende aandeelhouders een Greenshoe-optie verkregen voor een additionele plaatsing van maximaal
277.263 aandelen. Deze Greenshoe kan worden uitgeoefend tot 30 dagen na de betalingsdatum.

Rabobankorganisatie Rabobank Nederland Externe Communicatie Telefoon (030) 216 2822/216 2460 Telefax (030) 216
1916