Hoverspeed versterkt veerdienst Dover-Calais

Bron: Wieco BV
Onderwerp: Persinformatie Hoverspeed

PERSINFO HOVERSPEED

Hoverspeed Fast Car Ferries gaat vanaf 30 april met de supersnell SeaCat: 'Atlantic 11' de veerdienst tussen Calais en Dover versterken. Het was aanvankelijk niet de bedoeling een SeaCat op deze route in te zetten, maar door vraag vanuit de markt heeft Hoverspeed alsnog besloten 'over stag' te gaan. De 'Atlantic 11' komt uit Zuid-Amerika waar het schip geruime tijd dienst heeft gedaan als 'charter'. Het totaal aantal retour overtochten tussen Calais en Dover is tijdens het hoogseizoen 20!

Tevens is recent een 'First Class' ingevoerd op de veerdienst tussen Oostende en Dover en Dieppe - Newhaven. Door bijbetaling van ongeveer 50,- per persoon per overtocht kunnen passagiers van deze 'upgrade' gebruik maken.

Tot slot heeft Hoverspeed Fast Car Ferries een nieuw 'jasje' gekregen. Ontwerper Massimo Vignelli uit New York heeft het uiterlijk van de maatschappij beter laten aansluiten bij dat van moedermaatschappij Sea Containers Ltd. De kleurstelling van rood en blauw is gehandhaafd, maar het lettertype van het logo is aangepast en de toevoeging 'Fast Car Ferries' is aangebracht. In de loop van dit jaar zullen alle schepen van de maatschappij van het nieuwe logo zijn voorzien. Dat geldt ook voor het briefpapier, de brochures, etc.

Voor meer informatie: