Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

FNV-campagne 'Minder werkdruk, meer werkplezier'

Datum nieuwsfeit: 01-05-1999
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
Persbericht FNV

FNV-campagne 'Minder werkdruk, meer werkplezier. Dat werkt.'

En? Nog gelachen vandaag?

"Minder werkdruk, meer werkplezier. Dat werkt" Met deze slogan start de FNV in mei een landelijke advertentiecampagne om te laten zien dat onderhandelaars van de bonden naast loonsverhoging ook goede afspraken maken om de werkdruk te verminderen. Deze voorbeelden worden gepresenteerd in advertenties met koppen als ‘En? Nog gelachen vandaag?’, ‘Lach of ik staak’ en ‘Jongens, ik ga weer naar dat gekkenhuis.’ ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie