Politiebericht Aa en Dommel

Datum nieuwsfeit: 04-05-1999

Dinsdag 4 Mei

MAN AANGEHOUDEN BIJ INBRAAK, SINT OEDENRODE

In de nacht van maandag op dinsdag is een 41-jarige man uit Eindhoven aangehouden. Rond 02.15 uur werd de man samen met een andere man betrapt, door de eigenaar van een bedrijf aan de Verwestraat in Sint Oedenrode, waar het tweetal op dat moment aan het inbreken was. De eigenaar van het bedrijf was wakker geworden omdat het alarm afging. Direct ging hij naar buiten waar hij de twee mannen bij zijn bedrijf trof. Hij zag kans om een van de mannen vast te pakken en over te dragen aan de politie. De Eindhovenaar is voor verder onderzoek ingesloten.

INBRAAK AUTO'S. BOXTEL

In de nacht van maandag op dinsdag is ingebroken in een drietal auto's die geparkeerd stonden aan de Sweelincklaan in Boxtel. Van de auto's werd een ruit ingeslagen. Uit een auto's werden verschillende dingen gestolen.

DIEFSTAL AUTO, BOXTEL

In de nacht van maandag op dinsdag is vanaf de Mozartlaan in Boxtel een grijze Mercedes 300 TD gestolen. Het kenteken van de auto is YL-68-LD.

VOGELTJES GESTOLEN, SCHIJNDEL

In de nacht van maandag op dinsdag is ingebroken in een volière bij een woning aan de Parallelweg in Schijndel. Het deurtje van de volière werd opengebroken. Een Japanse nachtegaal en een aantal rijstvogeltjes werden gestolen.

BESTELBUS GESTOLEN, SINT MCHIELSGESTEL

In de nacht van maandag op dinsdag is vanaf het Willem Alexanderplein in Sint Michielsgestel een oranje Mercedes 208 D bestelbus gestolen. Met de bus is ook en hoeveelheid gereedschap gestolen. Het kenteken van de auto is VT-93-ZT.