CMG Noord-Nederland organiseert mini-seminar ICT-beheer

Datum nieuwsfeit: 04-05-1999
CMG Noord-Nederland B.V. organiseert mini-seminar over ICT-beheer

Cliënten en consultants van CMG praten ICT-managers en -adviseurs van andere organisaties bij over het beheer van ICT

Groningen, 4 mei 1999 - Om specifiek in Noord-Nederland het uitwisselen te bevorderen van praktijkervaringen op automatiseringsgebied organiseert CMG op dinsdag 11 mei 1999 een seminar met als centraal thema: Systems Management. Dit seminar is bestemd voor ICT-managers van organisaties en hun adviseurs. Het betreft hier het tweede seminar binnen een reeks die alle bedoeld zijn om een bijdrage te leveren aan de ICT-ontwikkelingen in deze regio.

Onder Systems Management ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen