HP biedt gratis upgrade VirtualVault software

Datum nieuwsfeit: 05-05-1999

HP BIEDT GRATIS UPGRADE VIRTUALVAULT SOFTWARE

Amstelveen, 4 mei 1999 - Hewlett-Packard verstrekt eenmalig een gratis upgrade naar een nieuwe millenniumbestendige versie van HP Praesidium VirtualVault Web-server platform. Deze upgrade naar versie 3.5 is direct beschikbaar voor alle gebruikers van SP VirtualVault, zowel met als zonder supportovereenkomst.

HP's Internet Security Division beveelt alle gebruikers ten sterkste aan de nieuwste release van VirtualVault zo spoedig mogelijk te installeren om de betrouwbaarheid van hun bedrijfstransacties te garanderen. Dit geldt met name voor gebruikers van bedrijfskritische applicaties, zoals Internet-banking.

Gebruikers met actieve onderhoudsovereenkomsten ontvangen ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen