Congres: Internet Advertising '99

Datum nieuwsfeit: 06-05-1999

Op 6 mei 1999 vindt in de Escape te Amsterdam het
congres Internet Advertising'99 plaats. Internet Advertising'99 is de opvolger van het seminar Webvertise'98, het grootste internet advertising-evenement in de Benelux. In één jaar tijd is het bedrijfsleven zich bewust geworden van het feit dat webvertising meer is dan alleen online adverteren.

Inhoud congressen

Internet Advertising'99 zal ingaan op de toepassingen en praktische mogelijkheden van online adverteren en biedt de deelnemers een totaaloverzicht van oplossingen en ontwikkelingen op het gebied van adverteren op internet. Webvertise'98 - een initiatief van onder meer de NetlinQ Groep - werd bijgewoond door 275 deelnemers. Internet Advertising'99 verwacht dan ook minimaal 250 zakelijk geïnteresseerde bezoekers.

Gouden Spin Awards '99

Aansluitend op Internet Advertising'99 worden net als vorig jaar de Gouden Spin Awards uitgereikt voor de beste reclame-uiting op internet. Het doel van de Awards is niet alleen erkenning te geven aan bedrijven die zich al bezig houden met het toepassen van webvertising in hun communicatiestrategie. De Awards fungeren als een motivatie voor zowel opdrachtgevers als ontwerpers/creators om een advertentiecampagne voor internet innoverend, effectief en interactief te maken. Om in aanmerking te komen voor deze felbegeerde award kunt u uw Advertising Banner of Website aanmelden op www.internetadvertising.nl/.NetEventsNetEvents heeft zich in het afgelopen jaar gepositioneerd als de meest vooruitstrevende seminar- en opleidingsorganisatie voor de Nederlandse business-to-businessmarkt.

De onderwerpen van de evenementen zijn altijd aan internet gerelateerd. In 1998 organiseerde NetEvents onder meer Webvertise'98, Automotive'98 en New Marketing'98. In de komende periode zullen E-bizz in Industry en Electronic Retailing plaatsvinden.

Een uitgebreide uiteenzetting van dit door NetEvents georganiseerde evenement is te vinden op www.internetadvertising.nl/.

Noot voor de redactie,

Noot voor redacties