TeleCD gaat concurrentie aan met Take It Now

Datum nieuwsfeit: 06-05-1999

TeleCD gaat concurrentie aan met Take It Now

TeleCD, Europa's grootste en goedkoopste internetwinkel, heeft een nieuwe computer winkel geopend: het Computer Center. TeleCD biedt hier meer dan 25.000 artikelen aan tegen de laagste prijs. De computer winkel is overzichtelijk ingedeeld in centers met alle A merken en productgroepen. De handige zoekmachine zorgt ervoor dat het juiste artikel snel gevonden wordt.

Computers van alle Topmerken Behalve hoogwaardige klonen uit de Tulip-fabrieken is het ook mogelijk complete PC-systemen van A-merken zoals Compaq, HP, IBM en Apple aan te schaffen. De klonen worden standaard aangeboden met 1 jaar garantie aan huis. De A-merken worden aangeboden met fabrieksgarantie.

Printers, Scanners, Faxen, CD-Writers Voor de computergebruiker die zijn PC wil uitbreiden met specifieke randapparatuur, biedt de zoekfunctie de mogelijkheid op diverse manieren het assortiment te doorzoeken. Op zoek naar een bepaald merk videokaart of juist alle 19” monitoren van Philips: het Computer Center biedt zowel de beginnende als de doorgewinterde computergebruiker alle mogelijkheden het juiste onderdeel snel voor de scherpste prijs te vinden.

Uitgebreide Produktinformatie In het Computer Center wordt ook veel aandacht geschonken aan uitgebreide informatie over de aangeboden producten. Via de verklarende woordenlijst worden allerlei computertermen ook voor de beginnende PC-gebruiker duidelijk. Met een wekelijkse nieuwsbrief kunnen klanten zich op de hoogte laten stellen van onze laatste aanbiedingen en informatie over nieuwtjes op PC-gebied.

Betaling Artikelen uit het Computer Center kunnen betaald worden met een éénmalige machtiging of door middel van een bank of giro overschrijving. Betaalde artikelen worden binnen 24 uur thuisbezorgd.

TeleCD, de CD, CD-Rom, Video, Software en nu ook Computer winkel van Europa, met inmiddels een assortiment van 250.000 artikelen tegen de scherpste prijzen. Surf snel naar www.telecd.nl.

Neem voor meer informatie contact op met Mitchel de Graaf of Erwin Sjoerdsma

Tel: 020- 684 70 53 Fax: 020- 684 71 19 internetadres: www.telecd.nl e-mail: (info@telecd.nl)