RTL 4 presentator Carlo Boszhard steunt dieren in nood

Datum nieuwsfeit: 06-05-1999

CARLO BOSZHARD STEUNT DIEREN IN NOOD

De populaire RTL 4 presentator Carlo Boszhard is toegetreden tot het comiti van aanbeveling van Stichting Dierenhulp Venezuela. Deze non profit organisatie zet zich in voor de duizenden zwerfdieren op Isla Margarita en het vaste land van Venezuela.
Carlo Boszhard kwam in contact met deze hulporganisatie nadat in zijn populaire TV programma 'Monte Carlo' de initiatiefnemer Mark Vos te grazen werd genomen in de publieksoverval. Na afloop van de TV show werd niet enkel nagesproken over het TV item maar wilde Boszhard alles weten over het vrijwilligerswerk van deze
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen