HP biedt complete 24-uurs Linux-ondersteuning

Datum nieuwsfeit: 06-05-1999

99112

Amstelveen, 6 mei 1999 - Hewlett-Packard gaat op zeer korte termijn 24 uur per dag, wereldwijde ondersteuning bieden aan gebruikers van HP Linux-applicaties, zoals
HP Firehunter en belangrijke Linux-releases van bedrijven zoals Red Hat Software, Caldera Systems, Pacific HiTech en SuSE Holding AG. HP biedt in de toekomst ook ondersteuning van platforms op basis van de IA-64 architectuur, nieuwe Linux-applicaties van HP en andere leveranciers, Apache Web Server en HP outsourcing diensten voor Linux-omgevingen.

Steeds meer bedrijfstakken, zoals communicatie en e-commerce, draaien hun business-applicaties op Linux. Daarom biedt HP - via HP's Electronic Support ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen