Cisco kondigt Fase III strategie Enterprise VPN aan

Datum nieuwsfeit: 07-05-1999
Cisco annonceert fase III van haar strategie voor Enterprise Virtual Private Networks

Vele nieuwe VPN-producten en -services breiden Cisco's bestaande en reeds veelomvattende VPN-suite voor het bedrijfsleven verder uit

Amsterdam, 7 mei 1999 - Cisco Systems annonceert de derde fase van haar veelomvattende Enterprise Virtual Private Network (E-VPN) strategie, waardoor zakelijke klanten de beschikking krijgen over mogelijkheden om VPN's versneld te implementeren. Deze fase omvat nieuwe producten en functionaliteit die betrekking hebben op schaalbare platforms, beveiliging, services, applicaties en management. Gezamenlijk vertegenwoordigen ze een belangrijke uitbreiding van Cisco's bestaande VPN productfamilie.

Deze derde fase kenmerkt zich ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen