Vaarexcursie over Zuidlaardermeer

Datum nieuwsfeit: 08-05-1999
Bijgaand ontvangt u het persbericht wat wij vandaag hebben verzonden.

Met vriendelijke groeten,

Stichting Het Groninger Landschap

De Stichting Het Groninger Landschap organiseert een speciale vroege vogel vaarexcursie over het Zuidlaardermeer

Op zaterdag 8 mei organiseert de Stichting Het Groninger Landschap een speciale vroege vogel excursie over het Zuidlaardermeer.
Een unieke kans om het ontwaken van de natuur van het Zuidlaardermeer zelf mee te maken. U krijgt uitleg over de vogels en over het ontstaan en beheer van het Zuidlaardermeer.
Deze excursie vertrekt om 6.00 uur vanaf Paviljoen The Captain's Bar, De Bloemert 1, Midlaren. U kunt zich tot 29 april opgeven bij de Stichting Het Groninger Landschap, telefoon 050-3135901. Er kunnen maximaal 55 deelnemers. Kosten fl. 27,50 (inclusief ontbijt). Beschermers van het Landschap betalen fl. 22,50 De tocht duurt 3 uur.

einde persbericht

Nadere informatie bij: