Excursie Groninger Landschap: "Wat leeft er in de sloot?"

Datum nieuwsfeit: 09-05-1999

De Stichting Het Groninger Landschap organiseert speciale kinderexcursies "wat leeft er in de sloot"

NOORDLAREN - Op zondag 9 mei organiseert de Stichting Het Groninger Landschap een speciale excursie voor kinderen tussen de 8 en de 12 jaar onder het motto wat leeft er in de sloot'. Met schepnetten gaan wij op zoek naar de wonderlijke wereld van waterbeesten. Het is spannend om het net boven water te halen en te zien welke beesten je gevangen hebt. Zijn het wansen, waterschorpioenen of is het een grote geelgerande waterkever? Wij vertrekken om 13.30 uur vanaf de haven van Noordlaren. De excursie is gratis. Maar je moet je wel opgeven bij de Stichting Het Groninger Landschap, telefoon 050-3135901. Maximaal 25 deelnemers kunnen er mee. Om ongeveer 15.30 uur is de excursie afgelopen. Doe vooral laarzen aan.

Nadere informatie bij:
Stichting Het Groninger Landschap